تو رو از آبنبات ساختن

بدون عنوان

1390/7/4 20:06
نویسنده : مامان هلیا
540 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

دیگه تقریبا یک سال و نیمه شدی

این مدت خیلی درگیر بودیم

هم اینکه تو مریض شدی

هم کی بورد کامپیوترم خراب بود

و فرصت نمی کردم که یکی دیگه بخرم ... البته فکرم می کردم گرون باشه و می خواستم قبلی رو خودم تعمیر کنم ... چون فقط سیمش یک  کم قطعی داشت .. اما دیدم قیمتی نداره .. ١٦ تومن دادم و خریدم

هنوز زبونت خوب باز نشده اما به نسبت قبل بهتری

می تونی کلمات دو سیلابی رو بگی

مثل ماهی ..

امیدوارم ماهی دو سیلابی باشه و بعدها تو به نقطه ضعفم پی نبری

 

امروز همه لپه ها رو ریختی .. منم چیزی بهت نگفتم .. تمام خونه از لپه پر شده ..انگار داری تو سنگلاخ راه می ری ..

کلاس مهدکودکت عوض شده .. خدارو شکر ..اگر چه تو به محیط قبلی عادت کرده بودی ولی من راضیم .. اینجا بهتره ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ثمين
5 مهر 90 20:39
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
t & h
6 مهر 90 13:41
خوشحالم که اومدی هلیا جونو میبوسم ناراحتی هم به خودت راه نده لپه یکیشه
جوجه نارنجی ما
15 مهر 90 18:26
سلام خاله ما آپ هستیم بیا با عکس
الهه
17 مهر 90 13:04
خدا رو شکر که حال دخترتون خوب شده خوشحال میشم به خونه دختر ما هم سر بزنید
مامان ماهان
1 آذر 90 10:42
الهی قربونت بشم شیطون شدی عزیزم بوووووووووووووووووووس
faeqeh
28 آذر 90 12:22
سلام خاله جون اومدیییین؟ خاله باران پست جدید گذاشته وقت کردین سری هم به ما بزنید
مامان نيروانا
12 بهمن 90 8:29
سلام عزيزم، خيلي وقت بود ازت خبر نداشتم، اون اولها هي اومدم ديدم آپ نكردي ديگه نا اميد شدم. حالا بعد از چند وقت گفتم يه احوالي ازت بپرسم. ديدم پست جديد گذاشتي ولي براي من جديده چون مال ماه مهره. اميدوارم حال خودت و هلياي عزيز خوب باشه. ببوسش حسابي
مامان نيروانا
27 اسفند 90 11:15
دلم براي نوشته هاي بي ريات تنگ شده مامان هليا. ايشالا خودت و هلياي عزيز سلامت باشين. در آستانه ي بهار، زيباترين روزها رو برات در سال جديد آرزو ميكنم