تو رو از آبنبات ساختن

بدون عنوان

1391/1/22 23:38
نویسنده : مامان هلیا
560 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مهد نرفتی و بابا تو خونه پیشت موند .. یا تو پیش بابا موندی ... یکی از این دوتا .. منم که از اداره اومدم و توی پارتی ( کلفت پارتی ) شرکت کردم .. بعدش تیک تیک با هم رفتیم فروشگاه رفاه ... کلی چرخ چرخ زدیم .. البته من چرخو هل دادم .. و گشت " زدی " ... یه عالمه جنس از تو قفسه ها برداشتیم .. بعد دو ساعت مثه آدم رفتیم و هر جنسی رو سر جاش گذاشتیم .. جز میگو و ماشین پلیس و هواپیما ...

دیروزم رفتیم پارک ملت .. بابا اومد بعد از ناهار از مهد گرفتت و بردت اونجا .. منم برات خوراکی گذاشته بودم .. بعدش منم اومدم پیشتون .. یه جا تو کنار وسیله های ورزشی بزرگسالا وایسادی و بازی کردی ...بعدش هر چی گفتیم بیا بریم با ماله بچه ها بازی کن .. نیومدی .. وایساده بودی همون وسطو همش گریه می کردی .. ما هم اصرار داشتیم که بیا بریم ... گیس و گیس کشی بود .. خلاصه آخرش تو ترسیدی و فکر کردی من رفتم که اومدی سمتون .. منم اون موقع بود که فهیمدم تو دختر خوبی هستی و بی خودی رو چیزی اصرار نداری .. اصلا یه دنده نیستی ... اینطوری هم نیست که منظور ما رو از تاب و سرسره نفهمی ..بلکه داشتی پیف می کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نيروانا
23 فروردین 91 7:17
سلام عزيزم، چه خوب شد شادم كردي. مرسي كه بهم سر زدي. خدا رو شكر كه هستي، كه تندرستي. نگرانت بودم و هلياي عزيز كه تو آخرين پستهات از مريضيش نوشته بودي. خيالم راحت شد. ممنونم از بازاومدنت. منم دلم براي خوندنت تنگ شده. ايشالا بيشتر وقت كني بنويسي. خدا شما رو هم حفظ كنه. دوسِتون دارم. مث آبنبات، مث شيريني عيد
h&T
5 اردیبهشت 91 3:30
پست جدید مبارک خیلی خوشحالم اومدین
مامان کوثری
23 تیر 92 4:27
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید