تو رو از آبنبات ساختن

جامانده از مسابقه

1389/11/11 2:25
نویسنده : مامان هلیا
117 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگم

یه مسابقه گذاشتن تو وبلاگ که : کی دلبندتون رو از این نوشته ها مطلع می کنید

 

من خیلی وقته بهش فکر می کنم

قبل از اینکه مدیر این وبلاگ به ذهنش برسه اینجا رو بسازه

آخه من خیلی وقته که دارم برات می نویسم

شاید از قبل از بارداری ام

ولی هیچ وقت نمی تونم بگم کی تو رو از این نوشته ها مطلع می کنم

چون از آینده خبر ندارم

شاید روزی که فکر کنم دیگه وقتشه

روزی که تو نوجوون شدی

روزی که نسبت به حس من در مورد دوست داشتن خودت یا شدتش شک کنی

روزی که در مورد نوع درست بودن تربیت ات شک کنی

روزی که یادت بره من چقدر دوستت دارم

یا روزی که یادت بره چقدر بهت نیاز دارم

 

نمی دونم

ولی امیدوارم این نوشته ها کمک کنه تا شاد تر باشیم با هم

 

عاشقتم

مامان منیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)