تو رو از آبنبات ساختن

مورچه

1389/12/24 9:35
نویسنده : مامان هلیا
210 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا !

مورچه تو خونمون بی داد می کنه

عوض همه چیز مورچه اس

رو کله امون

دستمون

پامون

غذامون

رو گاز

تو کشوها

رو زمین

تو آبچکون ظرفشویی

چند روز پیشا یکی تقریبا تو  چشم تو بود

مسخره تر از همه .. .میام کتاب بخونم ... هر صفحه ای رو باز می کنم لاش یه مورچه داره قدم می زنه

بالاخره معلوم نیست ما تو خونه مورچه ها زندگی می کنیم

یا مورچه ها تو خونه ما زندگی می کنن

البته خدایییش از سوسک بهتره

آخه

خوش بینی یعنی اینکه اگر کلاغی بر روی سرت خرابکاری کرد

خوشحال باشی که گاوها پرواز نمی کنند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آوا
11 اسفند 89 1:27
ههه هههه کلی خندیدم عزیزم! به نظر من از حالا یه فکر براشون بکن تابستون بدتر میشه. یه دفعه خدای نکرده تو گوش بچه نره! مواظب باش عریرم


------
سلام آوا جان

آدرس رو یادت می ره بذاری
دایی یاسمن بانو
11 اسفند 89 5:42
متن نازی بود. منم این متن رو تقدیم به هلیا خانم می کنم. ****************************** اسفند که میشه دل من پر میزنه میره تا کودکیام. 20 سال زمان برمی گرده عقب. میره میره تا نوروز دهه 60. به عیدیای 2 تومنی تا 10 تومنی بابا. به رابین هودی که هر سال یه بار میدیدیمش... کاش همیشه بچه بودیم لااقل به خاطر عیدا ...
سارا
11 اسفند 89 9:35
سلام عزیزم خونه ما هم همینطوره راستی خانمی در مورد غذا خوردن هلیا نگران نباش تو سن اون همینطوری یک جورهایی خوششون میاد ما رو اذیت کنن می دونی جاهای مختلف خونه یک کم غذا بذار خودت هیچی نگو به روی خودت نیار اصلا شاید بخوره راستی گفتی ماکارونی دوست داره تو ماکارونیت همه چی بزن هویج کدو همه چی منم همین کارو می کردم