تو رو از آبنبات ساختن

هر کی دلش به یه جیزی خوشه ؟ یا دل خوشی یه توجیحه؟ اگه گفتی!

1389/12/17 2:22
نویسنده : مامان هلیا
273 بازدید
اشتراک گذاری

صورتت لاغر شده قند عسلم .. شدی جوجه ...

شل هم شده بودی ...  الان ولی بهتری

می زنی تخت سینه ام ... کله ات رو هی تکون می دی ... یعنی داری شعرشو می خونی ... فقط من می دونم شعرش چیه ... تاپ تاپ خمیر ... شیشه و پنیر ... دست کی بالاست

یا می زنی رو پات و اتل و متل می خونی با کله ات البته

.

باید یه سری چیزا جور کنم واسه تو فریزر که بعدا رفتیم سر کار از گرسنگی نمیریم

ولی همه چیز  الان که دمه عیده .. و زمستونه گرونه ... اما عیبی نداره ... عوضش زنده می مونیم

حساب کن بابایی رفت گوجه فرنگی بگیره کیلویی ۱۲۰۰ بود ... تابستونا چند باشه خوبه ؟ ۳۰۰-۴۰۰

حالا خوبه ما فقیر ۸ طبقه نیسیتم ... ولی وجدانا اگه این حساب کتابا رو نکنیم ...

 خاله اینا وضع اشون از ما بهتره ... دارن مبل ۵ میلیونی می خرن ...  اما راستش ما از اونا خوشبختریم ... شادتریم ...

هر کی دلش به یه چیزی خوشه دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان یکتا
15 اسفند 89 15:21
سلام هلیا جونم اره هر کسی دلش به چیزی خوشه فقط خدا را شکر کن که قند عسلی داری به کلبه حقیر ما هم سر بزنید گلم از طرف من نی نی گلم را ببوس
سارا
16 اسفند 89 15:13
وای خدا چه مامان با احساسی معلوم که خوشبختی عزیزم راستی خانمی هلیا این روزها خیلی گریه می کنه پرهام من خیلی گریه می کنه دیگه کلافه شدم