تو رو از آبنبات ساختن

ای بابا

1389/12/18 8:18
نویسنده : مامان هلیا
212 بازدید
اشتراک گذاری

این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش

 

سلام هلیا جونم

این یه کامنت بود که برام آمده بود

وقتی خوندمش ... یاد بچگی هام افتادم که می رفتیم شاه عبد العظیم

تقریبا تو تمام زیارت نامه ها نوشته بود که اگه جوراب نازک بپوشی اینطور می شه و اونطور می شه و خلاصه بدبخت عالم می شی

اون موقع ها ... با این که من هنوز مقطع ابتدایی بودم .. پوشیدن جوراب سفید کلفت هم ایراد داشت ... چه برسه به اینکه بخوای نازک بپوشی

مامانی ... من یه جمله دارم که همیشه اینجور موقع ها می گم : اینا از خدا هم مسلمون ترن ... آخه عقلتون کجا رفته ؟ اصلا بوده که بره؟

ای مامان ...!!!! کاش ما کمی از عقلمون هم استفاده می کردیم ... کاش وقتی ازمون می خوان کاری رو انجام بدیم ... کمی ... فقط کمی راجع بهش فکر کنیم ...

چقدر زینب هایی که اینطور آدمها به تصویر می کشن حقیر  و انتقامجو و بی منطق و احمق ان ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا
18 اسفند 89 9:12
با نظرت موافقم خانمی دختر گلتو ببوس
mamane kiana
26 اسفند 89 7:46
salam.100%movafegham.helia goli ro bebus.dust dashti be ma sar bezan