تو رو از آبنبات ساختن

اولین مطلبی که در ستون معرفی اون یکی وبم گذاشتم

1389/11/21 0:07
نویسنده : مامان هلیا
196 بازدید
اشتراک گذاری
 مین وبلاگ نی نی وبلاگ هستم. به لطف خدا ، مطالب آموزشی ای که مناسب حال مادران عزیز باشد در این وب قرار خواهم داد . آدرس وبلاگ من برای دختر عزیزم :http://helia.niniweblog.com/ ده روز بیشتر از تولد دخترم نگذشته بود که تصمیم قطعی گرفتم تا دخترم رو به تنهایی و به دور از تجویزهای سنتی و تایید نشده اطرافیان و بزرگترها ، بزرگ کنم . برای من که حتی شاهد بزرگ شدن هیچ بچه ای نبودم ، و اطلاعاتم با وجود عظمت مسئولیت مادری در حد " هیچ " بود ، گرفتن این تصمیم ساده نبود . اما به خاطر دخترم ، سلامتی اش ،‌آرامشش ،‌چندگانه نشدن تربیتش و هزار و یک دلیل دیگه از روز یازدهم ، من و دخترم تنها شدیم . همین موضوع مقدمه ای شد تا من کتابهای زیادی بخونم و وقت زیادی از پزشک اطفال دخترم رو که خانم دکتر مهوش کمالی فر – واقع در تهرانپارس – هستند ، بگیرم . اما امروز به خودم افتخار می کنم . تو این مدت دخترم بیمار هم شد ، اما من با عشق و پشتکار تا جایی که می تونستم ازش مراقبت کردم و از این روزها لذت بردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم . امروز ، این وبلاگ رو تقدیم می کنم به همه مادرانی که دوست دارند اطلاعاتشون زیاد بشه و بهتر از نوگل هاشون مراقبت کنن . موضوعات دسته بندی شده کمک زیادی بهتون می کنه . و روز به روز تکمیل تر خواهد شد . از خواندن نظرات ، آگاهی ها ،‌و خاطراتتون لذت خواهیم برد .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)