تو رو از آبنبات ساختن

بدون عنوان

1389/12/21 19:53
نویسنده : مامان هلیا
177 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا ! مامانی  !‌ دیروز باهام تماس گرفتن و گفتن که می خوان اسمتو تو کتاب رکوردها ثبت کنن

 

به دو دلیل

یکی گریه هات

یکی جیغ ها

من خیلی ناراحت شدم ... چون غذا نخوردنت هم باید ثبت می شد

برای همین گوشی رو قطع کردم

ولی احتمال داره بازم تماس بگیرن

 

پی نوشت : کارتو ساختم ... بیچاره شدی ... امروز بردمت دکتر ... گفت دختر خانومتون دوباره تبدیل شده به یه شیرخواره... و باید باز از اول غذا خورش کنی .... دیگه دستت رو شد .. و هیچ کاری ازت ساخته نیست ... مادرت مصمم تر از همیشه با قاشق های پر از غذا داره میاد سراغت ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان شیما وحدیث
21 اسفند 89 20:10
امیدوارم توخوراندن این قاشق های سرپر موفق موفق باشی. مامانی چراعکس ازاین هلیای نازنین نمیذاری ببینیمش. به ماهم سربزن خوشحال میشم.
سارا
23 اسفند 89 10:27
سلام می دونی خانمی برای بچه ها باید تنوع ایجاد کرد من طاها رو می بردم پارک یا جاهای شلوغ تو خونه اصلا غذا نمی خورد یا کتلتهای کوچک درست می کردم خوشش می اومد ببخشید فضولی کردم