تو رو از آبنبات ساختن

بدون عنوان

1390/2/1 0:30
نویسنده : مامان هلیا
198 بازدید
اشتراک گذاری

می دونی هلیای من !

من یه هدف خیلی خیلی مهم دارم در مورد تو ... این مطلب رو مدتها بود که می خواستم برات بذارم .. اما وقت نشده بود... شایدم گذاشتم ... یادم نیست ..

به دنیا که اومدی ... با خودم تصمیم گرفتم کاری کنم که حسابی شاد باشی ... و راستشو بخوای هستی ... مگردر مواقعی که شاد نیستی

می دونی هلیا ! دلم می خواد یه روح بزرگ و آزاد داشته باشی ... دلم می خواد آزاده باشی ... دلم می خواد آزاد زندگی کنی ... دلم می خواد تا جایی که می تونی رشد کنی ..

دلم می خواد همیشه دلت شاد باشه

وقتی به دنیا اومدی ... می خواستم همیشه شاد نگهت دارم .. اما چیزی نگذشت که فهمیدم معنای شادی برای من و تو می تونه متفاوت باشه ... و همه چیز در قدرت من نیست

مثلا واکسن زدن ... که تو به خاطرش دردت میاد ... یا تب می کنی ... و احتمالا ناراحت می شی و نمی فهمی که این زمینه شادی های آتی تو هست ..

هلیای مامان ! آبنبات من ... ما امشب خیلی با هم بازی کردیم ... تو بزرگ شدی ... سر شوخی رو باز می کنی .. و با صدای بلند قهقه می زنی و می خندی .. تو عاشق اینی که من کار نکنم... منم عاشق اینم که کار نکنم و با تو بازی کنم...

تو قشنگ ترین هدیه ای هستی که گرفتم ..

هلیای من ! بی نهایت دوستت دارم ..

یه آرزو دارم ... کمک کنم اونی بشی که باید ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 8:02
خیلی زیبا نوشتی
مامان نيروانا
3 اردیبهشت 90 8:52
"باشد تا الوهيت باطن اين كودك و همه ي كودكان آشكار گردد و طرح الهي ذهن و تن و امور او در سراسر زندگي و تا ابدالآباد جريان يابد." اين دعاييه كه از كتاب "چهار اثر از فلورانس اسكاول شين" ياد گرفتم كه معتقده به عبارات تأكيدي براي محقق شدن يك امر و اينكه هر انساني با يه طرح الهي به دنيا مياد كه در واقع هدف از خلقتشه و بهترين آرزو براي هر فرد اينه كه طرح الهيش رو پيدا كنه و محققش كنه. براي شما دوست عزيزم، هلياجان، نيرواناي عزيزم و همه ي آدماي دنيا اين آرزو رو دارم.