تو رو از آبنبات ساختن

بدون عنوان

1390/1/19 12:15
نویسنده : مامان هلیا
160 بازدید
اشتراک گذاری

آ ب رو به زحمت می گی

کلکسیونی از انواع گاز رو روی بازو ... صورت .. و بدنم دارم

دیشب برات یه مسواک خریدم .. بابا هم امروز برای اولین بار برات مسواک زد

راه می ری .. می افتی.. بلند میشی ... راه می ری ... می افتی ... بلند میشی ...

 

به هر جا که می خوری ... دردت می گیره .. گریه نمی کنی ... ده می کنیش

هنوزم عاشقتم

دیشب تا صبح نخوابیدم .. استرس شنبه رو دارم .. خدا کنه برات سخت نباشه ... قراره بری مهد سه ساعت بمونی

حتی واکسنت رو هم نزدم

دیروز بردیمت پارک ... تو سرسره گذاشتیمت ... از خوشحالی جیغ هایی می کشیدی که مطابق جیغ همه بچه های توی پارک بود ..

نرگس رو چهارشنبه باهات فرستادم تو کلاس

پنج شنبه در آوردمش از کیف که باهاش بازی کنی ... تا دیدی ده کردیش ..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

هاله مامان ترمه
19 فروردین 90 13:28
آبنبات تو الان چقدر سن داری خاله جون وبلاگتو خوندم ولی 2زازیم نیوفتاد
mamane
19 فروردین 90 16:11
با سلام وبلاگ مامانی در راستای رفع نیاز های مادران و کودکان در بخش های مختلف به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و به زودی در قالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز می کند. چنانچه فعالیت این سایت را مفید می دانید آدرس ما را در قسمت پیوندهای وبلاگ خود وارد نمایید. با تشکر گروه وبلاگ های مامانی
سارا
23 فروردین 90 0:41
سلام خوبی؟یکم گرفتار بودم کامپیوترمم خراب بود چه خبر؟هلیا چطوره با مهد کودک رفتن ؟دلم تنگ شده بود بوسس
سارا
23 فروردین 90 13:26
واکسنشو بزن خانمی اصلا مهم نیست اینقدر حرص نخور اگه جای من بودی چکار می کردی؟
سارا
24 فروردین 90 10:54
کجایی گلم بیا دیگه.....