تو رو از آبنبات ساختن

بدون عنوان

1390/2/28 19:31
نویسنده : مامان هلیا
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

خوبی؟

حتما خوبی .حسابی ماچ بازی می کنی .. دو روز پیش دیدم یه صدایی از خودت در میاری .. و چون الفبای فارسی چن تا حرف صدا دار بیشتر نداره .. نتونستم اون صداه رو بنویسم ..چون تو اون حرف نیست .ولی اگه الان که داری اینا رو می خونی مثل ماهی لبهاتو باز و بسته کنی .. و اجازه بدی این کار با صدا انجام بشه ..حتما با اون صدایی که منظور منه شباهتهایی داره ..

خلاصه که من فهمیدم که این کار یعنی تو داری می بوسی .. هیجان زده و خوشحال وبا همون لحنی که سوسکه قربون دست و پای بلوری بچه اش می رفت گفتم : واااااااااااااااای خدااااااااااای من چه صدای مسخره ای داره بوس هات ..

و خیلی ازشون لذت می بردم

خیلی طول نکشید که مجداا بنده به یه کشف جدید نائل شدم و فهمیدم که صدایی که در میاری دقیقا شبیه صداییه که من موقع بوسیدنت از خودم ساطع می کنم . و اینجا بود که فهمیدم اون صدا نه تنها مسخره نیست .. خیلی هم دلنشینه

وباز هم اینجا بود که شاعر به موقع فرمود :

نگا به دسته ننه کن .. مثل ننه غلبیره کن

و برای همه آحاد جامعه درس عبرتی شد که از کوزه همان برون تراود که در اوست ..

اینا رو گفتم که بدونی ایشالا وقتی ننه بشی .. حواستو جمع کنی و کاری نکنی که اگه تو آیینه ( بچه ات ) دیدی بگی :واااااااااااااا والا ما کی اینطوری بودیم !!! اینقده سربه راه بودیم که بیا و ببین ..

البته بنده که این اضافات رو می فرمایم .. چهارده ماه بیشترنیست که مادر شدم و هنوز خامم و هنوز پوستمو نکندی .. به عبارتی نفسم از جای گرم بلند می شه و هنوز جا داره که تو رو آیینه تمام نمای خودم بدونم ..

حالا اگه بری مثل " سیستم های باز " که تو دروس مدیریتمون خوندیم از محیط تاثیر بگیری تا نمیری .. دیگه نمدونم چی پیش میاد و نفسم از کجا در میاد

توضیح : سیستم ها هم باز هستن و هم بسته .. سیستم های باز سیستم ها یی هستند که با محیط تعامل دارن .. اثر می ذارن و اثر می پذیرن .. اما سیستم های بسته کلا فقط خود درگیری دارن و کاری به بیرون ندارن .. سیستم اگه باز نباشه .. احتمال مرگش بالاست .. چون بالاخره یه زمانی انرژی درونیش تموم می شه ..

امیدوارم هیچ وقت سیستم بسته ای نباشی .. هر چند باز بودن خیلی خطرناکه ... اما من مطمنم تو از پسش بر میای و با تصمیات عاقلانه ات ... موفق می شی .. تو دختر منی .. شک ندارم بهت .. و اینو تو همه وجودت " می بینم "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 19:57
سارا
29 اردیبهشت 90 10:00
الهی بگردم مجسمش کردم وقتی داره اون صدا رو در میاره خوب یک عکس بذار دیگه
haleh
29 اردیبهشت 90 15:05
وااااااااااااااای بچلنوش از طرف من خودم یکی شو دارم ولی یهو دلم غش رفت براش بوووووووووووووووس هلیا جون