تو رو از آبنبات ساختن

اوضاع احوال اقتصادی سیاسی

1390/2/12 21:23
نویسنده : مامان هلیا
291 بازدید
اشتراک گذاری
اوضاع بی ریخته خب دیگه خبر خاصی ندارم که بهت بگم منم کلا تعطیلم .. سرمو کردم تو ساک لباس و ظرف غذا و گلاب به روتون پوشک شما ... حالا نمی دونم منظورم چی بوده ... اوضاع اونجایی که سر من توشه بی ریخته ... یا اوضاع اونجایی که سر من توش نیست .. بعد وقتی سر من توش نیست ... چطور باید ازش سر در بیارم ؟ خودشم مسالیه هاااااااااا ... تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودم .. آخه ما .. ( منظورم آحاد جامعه + خودم ) معتقدیم کلا از همه چیز سر در میاریم و برای همین تا دلت بخواد بازار اظهار نظر داغه ..همه هم فکر می کنن حرف حساب دارن می زنن .. به ما چه ! نه ؟ همینقدر بهت بگم یکی از اونایی که مثل آحاد جامعه سرش توش نیست .. خیلی دلش می خواست ناز کنه .. برای همین گفت استعفا می دم .. ولی کسی به اون صورت خوشحال نشد .. نه اینکه الان خوشحال باشنا .. نه ... خودت حساب کن چه اوضاغ داغونیه که نه از رفتن کسی خوشحالی .. نه از موندش ... عجب ! حالا می گم من دارم اینا رو می نویسم .. نمیرم یهو وسطش ... نه اینکه منظوری داشته باشما .. می گم یه موقع زلزله ای چیزی نیاد بمیرم .. وگرنه منظورم " اون " نبود.. بی مادر نشی الهی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ماهان
12 اردیبهشت 90 22:55
خیلی قشنگ و ساده مینویسی
سارا
13 اردیبهشت 90 0:33
اینقدر از دستت نصفه شبی خندیدم که خدا می دونه
سارا
13 اردیبهشت 90 0:33
در ضمن وبلگ شما اینقدر مطالب زیبا داره که احتیاجی به عکس نیست ما بی هنریم چکار کنیم دیگه
سارا
15 اردیبهشت 90 9:10
سلام خوشگل خانوم خوبی؟