تو رو از آبنبات ساختن

بدون عنوان

1390/2/27 20:04
نویسنده : مامان هلیا
220 بازدید
اشتراک گذاری

اوه عزیزم .. ما برنده شدیم ... ما سکه طلا رو بردیم .. از بس که اسم تو قشنگه و مامانت هم قشنگ تعریف می کنه ..

به عبارتی

شتر در خواب بیند پنبه دانه

ولی اگر بفهمم وقتی این شعر رو می خوندی یاد من افتادی خیلی ناراحت می شمااااااااااا ... گفته باشم ..

به هر حال از بین دویست و خورده ای رای .. 4 تا رای  هم من و تو بردیم ..

جون خودم سیستم ایراد داشته وگرنه ما اول می شدیم ..

 

بگذریم ..

خوشگل خانوم .. اگه بدونی چه مستقلی شدی واسه خودت .. همجین اجتماعی شدی که بنده کیفول می شم .. صبح ها تنها بچه ای هستی که منو بی خیال می شی و می ری هرجا که دلت بخواد .. بچه های کلی از تو گنده تر انگار به ماماناشون سنجاق شدن .. امروز رفتی و تمام بچه های اتاق شیر رو ناز کردی .. کلی هم کیف کردی .. خدااااااااااااااااییییییییییش منم خیلی کیف کردم ..

عاشقتم ..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 8:39
سلام گلم خیلی خوشم میاد از نوشتنت ساده و زیبا مینویسی موفق باشی
سارا
28 اردیبهشت 90 18:57
از نظر من تو همیشه برنده ای با متنهای زیبات